So sick

Hann aldrig blogga igår, ledsen för det men nu är jag ju här! Spelat in en ny cover. Haha fattar fortfarande inte varför jag gör det när jag är så dålig i halsen men men. Har faktiskt inte så mycket att säga, är sjukt trött, mår inte alls bra egentligen men försöker hålla humöret uppe ändå. Hoppas jag lyckas med det haha. Ska gå och äta nu så här får ni covern så kanske jag slänger in ett litet inlägg sen :) Ska förresten kolla idol sen. Röstar helt klart på Hampus!
1. Han är sjukt söt
2. Han har samma namn som min hund (!)
3. Sjunger som en ängel
He's like the boyfriend i've never had!

Kommentarer
Postat av: Heej

Sök till idol gumman!

2011-09-27 @ 23:36:37
Postat av: ANNNNNA*

du e så grym !!



saknar dig tjejen ;)



idol 2012 här kommer johaaaannnnnnnnaa !!!!

2011-10-03 @ 23:32:23
URL: http://annastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0