Hittade nyss drömhunden

Hittade nyss min drömhund på blocket... Okej jaja jag vet, på blocket är allt stulet bla bla bla men jag funtar på att satsa på denna hund! Det är ju dessutom billigare och hur kan man inte vela lägga mindre pengar på sin drömhund?! Kommer dock ta ca 2 månader att få ihop pengarna ungefär och tror inte att hunden kommer vara ute så länge... skulle behöva få mina föräldrar att lägga ut pengar för den men skulle dom någonsin göra det? Nej. Men det är verkligen värt ett försök eftersom att jag har varit lite depp hela dagen eftersom att jag inte hittar en enda uppfödare som planerar valpar. Och hur ofta hittar man en så underbar liten blandis? Har ju aldrig sett en sån förut. Mamma, jag vet att du läser min blogg så SNÄLLA tänk på vad din lilla söta dotter verkligen vill och jag vill verkligen de här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0