Och ett mat-tips

Kom på att jag har ett mat-tips också! Åt det här igår och tycker att det är störigt gott. Störigt.. är det ens ett ord... moving on.
Det heter Africana och det var mina äldre systrar som visade mig det. Man kokar ris och steker lax, köper jordnötter, cocos, mandarinklyftor (på burk så de har inget ska eller skinn asså längst in.. om ni fattar) banan och sen gör man en god curry sås till också. Såsen görs på curry, creme fraiche och grönsaksbuljong eller vad det är. En sån där liten kub iallafall. Är inte svårt att göra och är supergott! Rekomenderas STARKT!

Sen kan man slänga in en god sallad i allt också. Den här är gjord på:
Krispsalla
Gurka
Tomat
Avokado
Fetaost
Pumpafrön
Också superlätt och gott! Även min favorit. Äter det till allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0