I'm back!

Satte bara en annan gammal header eftersom att jag helt har fått slut på ideer på hur jag ska göra min nya header :/ måste ta bilder först eftersom att jag efter en hel solsemester fortfarande inte har några bra bilder... hmm... aja det var länge sen hörrni! men nu är jag tillbaks igen! och den här gången menar jag det! tyvärr är min kamera urladdad nu så kan inte lägga in några bilder men det kommer :) måste meddela också att jag INTE kommer lägga upp videon från när jag sjöng på bröllopet eftersom att det inte låter bra där.. men någon gång får ni säkert någon video på när jag sjunger :) har pluggat nu till engelska provet som är imorgon! skönt att ha det klart! kom på att jag inte har sagt vad jag fick i julklapp!
•Iphone
•Världens skönaste filt
•Massa kläder
•Massa pengar
•Presentkort
•Iphone skal
•Hörlurar
och massa andra saker!
haha gammal bild på mig och pennskiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0