Dans - hell yeah!

Har dansat... okej kom hem för två timmar sen men är fortfarande slut! körde på som bara den idag! riktigt kul va de. Dansen går dock galet snabbt så man hinner inte riktigt med men men jag gör mitt bästa :) Ledsen för usel uppdatering! Har inte haft riktigt ork eller tid att skriva! ikväll lutar de mot sängen tidigt eftersom att jag fortfarande måste ta igen efter min sömnlösa natt.... ska lägga mig i sängen nu och sätta på en film och sen sova :) pyss!
påväg till Mexico. Blekfisar!

Kommentarer
Postat av: annie

sv: det är super enkelt :)

först måste du ha en kamera (system eller digital)

sen stativ eller någonting att lägga kameran på.

sen släcker du ner lampan och gör så mörkt som möjlig där du ska va ( gör helst det på kvällen när det är mörkt) och sen ställer du in slutartiden på en jättelång slutartid (typ näst näst längsta , du gör den så lång som du vill ) sen ställer du in kameran på självutlösare och sen ställer du dig framför kameran och använder dig utav en ficklampa och sen när kameran tar kortet "målar" du lixom framför kameran tills kortet är taget.

:)

om du inte fattar så är det bara att säga till :)

2011-02-17 @ 18:05:21
URL: http://anniefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0