Tårarna faller...

Herrgud den där videon med militärer som kommer hem och överraskar sina familjer och barn får mig att gråta och verkligen längta efter att få barn. Till och med Bogdan som inte har varit ens nära på att gråta på 6 år höll på att börja gråta. Den är så fin! Idag efter skolan åkte jag, Lydia och Ella till centrum och träffade Jenny och åt på subway och drack frapino :) Vi hade jätte mysigt satt bara och snackade på Espresso house i typ två timmar! Älskar Espresso house! Sen gick jag och kollade på Therese i ungefär en halvtimme och sen gick vi och mötte Bogdan och sen gick vi hem och käkade pizza! haha gud vad onyttig jag känner mig! Men nog om de. Hur har eran dag varit? Min dag har faktiskt varit väldigt bra förutom att bästavännen fortfarande är sjuk! Krya på dig hjärtat! Nu ska jag kolla på idol men jag kanske skriver något senare! ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh du är för underbar. saknar dig så! bara så du vet kan jag SNART smsa :D <3 puss från bästus!

2010-10-23 @ 14:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0