Börjar tappa blogg lusten..

börjar tråkigt nog bli väldigt trött på att blogga... det kommer antagligen tillbaks det gör de nästan alltd. alla har sina perioder och jag har min nu. Haha igår kollade ju jag film med Arash, Ebba och Therese. Haha vi kollade på the eye, the loved ones och man on fire. Alla var bra. De roliga var att helt plötsligt kollade vi på klockan och då va den 5 på morgonen x) så vi bestämde oss för att dygna istället. HAHA Jag och Arash kunde aldrig sluta skratta! Klockrent! sen gick Arash hem typ halv 7 och sen jag skulle hem till Ella senare för jag, Ella, Julia och Lydia skulle öva till en konsert som vi ska ha imorgon :) men dumt nog så råkar jag somna och kommer försent till repetitionen! klant jag är! Haha den galna sidan som kom fram hos Arash när han va övertrött va något av de roligaste jag någonsin har sett (kanske för att var precis som mig) x'D Aja nu ska jag kolla på the big bang theory ses senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0