längtar så jag nästan dör!

det är helt sjuk hur mycket jag längtar tills lilla chessy kommer! åhh tänk att vi ska ha en liten urgullig fluffig valp som kommer springa runt i huset!! ahh!!!!!! :D bara 11 dagar kvar!! helt sjukt kan inte fatta det!! haha blir nästan tårögd vilken liten tönt jag är x) men jag har alltid älskat hundar och är så grymt glad! plus att mina grannar precis har skaffat världens gulligaste lilla tax valp som heter lizzy! och då längtar man ännu mer när man ser den lilla springa runt och man bara tänker att man själv snart kommer vara den som leker med en sån liten! min syster fick nya bilder på Chessy idag och hon har blivit så stor! hon är urgullig nu och alldeles fluffig :D tänkte förklara lite hur allt är för er som inte fattar:

Min storasyster Therese som är 2 år äldre än mig och precis har gått ut nian ska köpa lilla border collie valpen Chessy eftersom att hon ska börja (om hon kommer in) på ett gymnasium i liljeholmen som har en hund linje som hon ska gå på där man får ta med hunden till. Om hon inte kommer in så ska hon börja på rudbeck (tror jag) och kommer då ha hunden ¨på hunddagiset Barkys hunddagis eftersom att den fortfarande kommer vara valp när hon börjar skolan så den kan inte vara själv hemma plus att det är en border collie som behöver mycket arbete och blir lätt rastlös och tuggar därför på saker x) haha så hela huset skulle vara söndertuggat! hunden kostar 7000 precis så mycket som hon hade och precis en sån border collie som hon ville ha så hon blev överlycklig! 


så nu har ni fått ungefär all info ;) och det roliga är också att therese kommer sommar-jobba på Barkys när den har varit här i två veckor (då är den alltså 10 veckor) så då ska jag vara hemma med den i typ 2 veckor helt själv :D åh vad jag längtar! oj va långt de blev nu kommer ingen orka läsa haha x)

c. 2 veckor





c. 3 veckor


c. 4 veckor




6 veckor nyaste bilderna!




hon är så sjukt söt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

DET ÄR HELT FUCKING SJUKT! HUR SÖT KAN MAN VARA?! :D

OMG VAD KUL! Haahaha alla är ägda för jag kommer se den först av jojjos kompisar!!!!!!!!!!! :D

2010-06-23 @ 11:34:35
Postat av: Julia

(det var från mig) <3

2010-06-23 @ 11:35:12
URL: http://alltomjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0