sry för dålig uppdate

men nu ska jag berätta om söndag och måndag. i söndags träffade jag äntligen min älskling och bästavän julia! vi bara pratade och hade de super mysigt! har saknat henne så sjukt mycket! sen åkte julia hem och då åkte jag och therese och kollade på Toy Story 3 i 3D! haha den va fett bra och läskig :O lite konstigt faktiskt det är den tredje filmen i en känd trio och den var från 7 år... antagligen för att den va så läskig :O haha ja blev fan rädd! och det var även första gången jag såg en film i 3D så det var jätte kul :D innan bion började så gick jag och min kära syster runt i kista och kollade lite ;) såg mycket bla sean banan... :O idag var första dagen i skolan. det var väl kul att träffa alla kompisar igen och att få höra varannan sekund hur brun man har blivit (aa) men efter en lektion tröttnade man :/ men men. har möblerat om i mitt rum också :) blev faktiskt ganska nöjd :) och jag ska äntligen få en ny garderob!!!! :D aja nu ska jag kolla på film :) puss!!





älskade syster, finns här för dig i vått och torrt hoppas att du vet det! älskar dig och mina andra systrar över allt annat på jorden!<3


Kommentarer
Postat av: elin

jag saknar dig såå sjukt mycket !<3

2010-09-01 @ 15:57:50
URL: http://elinwallons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0