skit dag

Min dag har varit värsta mardrömmen. Först så blir allt fel på morgonen, hittar inga kläder, min lugg är helt fucked up, hunden bajsade inom hus på natten så jag var tvungen att plocka upp det (inte alls som att plocka upp när man har varit på promme) när jag går till bussen så blåser det som fan så de rinner tårar så sminket rinner, när ja e i skolan så börjar jag bråka värsta bråket me kompisarna och blir så arg så slår handen i tegelväggen så har skit ont i handen börjar tro att ja har stukat den elr liknande och sen när jag kommer hem och ska platta luggen så bränner jag mig i pannan så det gör skit ont. hoppas att morgondagen blir bättre...


känner mig så arg och ledsen just nu...


Kommentarer
Postat av: Anonym

ä bilden på deg ? :)

2010-04-13 @ 19:26:25
Postat av: Anonym

ä biden på deg?

2010-04-13 @ 19:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0