kvälls planer

hej ♥ Sitter just nu och lyssnar på Walking in memphis ^^ Ikväll ska jag vara med samma personer som igår tror jag (Summer, Ebba, Emma, Sanna och Hugo) Och antingen så blir det fler eller färre :) Julia skulle egentligen följt med men det blev inte så för stackarn mår inge bra :( Men vi ska kanske till Emma och om det inte blir Emma så blir det väl antagligen Hugo x) Haha utnyttjar honom moahahaha! Haha näe det skulle jag faktiskt aldrig göra ;) Jag har faktiskt inte gjort nånting idag förutom att jag har flyttat om liiite i mitt rum (igen) Inte så stor skillnad men mycket skönare. och har städat och rensat lite :) så nu är jag glad! Fast jag blir ännu gladare när pappa fixar högtalare till mig (a) Nu ska jag äta eller surfa vidare :)


Dagens outfit:

Kofta: Gina tricot
Blommig tröja: Gina tricot
Jeans: Gina tricot

Haha allt va från GT x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0