mycket har hänt!

oj oj oj! nu har ja int skrivit på länge igen :O ehm vart ska jag börja? juste! min syster (therese) har åkt till sicilien (?) och kommer hem imorgon. igår sov linus här. det var kul fast han somnade på mig när vi kollade på film. haha han höll på att mosa mitt huvud! och sen somnade pappa också så dom låg där och snarkade båda två medans jag satt och grät. jag kollade på seven pounds! hemskaste filmen som finns! man blir verkligen otroligt deppig efteråt! sen skulle pappa åka och hämta mamma så då gick jag och linus och gjorde oss iordning och sen så satte sej linus på sängen jag gick bort i två sekunder och när jag kom tillbaks så sov lillkillen. så ja släckte överallt och gick och kollade på film för jag var inte trött alls. sen kom mamma och pappa hem. då gick jag och la mig för då var jag trött. sen vaknade vi, åt lite frukost och gick hem till linus. nu ska jag lägga in lite bilder och sen antingen börja göra mig iordning eller kolla på någon film eller nåt.


haha helle åt gräddfil och då gjorde hon olika "gubbar"








juste köpte nya skor och en skinn (plast) jacka :)




Love Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0