killar e skit!

ja som ni ser rubriken så e killar skit. först säger dom att dom gillar en och sen får man reda på från fb att han gillar en annan. och det är inte ett skämt det är verkligen så. jag var sjukt glad när jag fick reda på att han gillade mej o han hade sagt t en annan kompis att han skulle satsa på mej och sen gör han så? han visste att ja gillade honom och eftersom att han sa innan att han gillade mej så tkr jag iallafall att man ärligt ska säga de t en kanske inte behöver säga de face to face men åtminstonde smsa eller ringa. knr mig sjukt besviken och ledsen nu eftersom vi oxå hade sjukt bra kontakt och var jätte bra vänner. säger inga namn känner bara att jag behöver skriva av min ilska och ledsenhet. aja ska t norrköping, t jenny imorrn me anna så får väl snacka ut me dom. dom förstår mej så bra.

Love Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0