Bound to you

Såååå låten som jag spelade in blev Bound to you med Christina Aguilera. Vet att redan 100000 människor har spelat in den så den är jävligt uttjatad men den är så bra så va tvungen att göra ett försök. Som med alla andra av mina covers så är jag inte riktigt nöjd... Men det blir man väl aldrig. Har inte hunnit ladda klart den än men här har ni länk till min youtube-kanal så ni kika in och kolla om den kommit upp. http://www.youtube.com/user/johannnaholmberg?feature=mhee
svårare än så är det faktiskt inte. Nu ska jag lägga mig och läsa svenska boken. Puss ♥
Och förresten så måste ni bli bättre på att kommentera här på bloggen! Det är ju skittråkigt när man inte får några kommentarer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0