Torsdag 19/5-2011

Godmorgon mina kära läsare. Sitter just nu och äter frukost till Jims värld. Fast det slutade så nu sitter jag och kollar på Plastikdoktor 90210. Elin ringer snart så vi ska prata lite om livet osv :) Hade ju konsert. kunde ju inte gå eftersom att jag fortfarande är nerbäddad i soffan med honungsvatten och halstabletter. Känns som att det hat börjat bli bättre med allt förutom halsen. Men jag tror att jag kan gå till skolan imorrn. Ska iallafall försöka. Nu ska jag kolla lite gamla avsnitt av BB. Uppdaterar senare.
Naturlig och osminkad. Brukar inte le med tänderna men kände att det var dags.

Kommentarer
Postat av: KAROLINA

woaw johanna! du är så söt när du ler så! <3 gulle

2011-05-20 @ 18:26:50
URL: http://karolinamaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0