Galna hundar

Dåååålig bloggerksa. Hade ork för att blogga igår. Men igår åkte jag och Julia till dagiset som jag praoade på för att hämta en prao-lapp men dom hade inte skrivit i den än så åkte tillbaks idag för att hämta den. Dom hade skrivit så gulligt om mig! När jag kom hem från dagiset så la jag mig direkt på baksidan för att sola. Somnade. Gick in och la mig istället. Sov kanske 20 minuter. Sen kom Therese hem och alla hundar blev helt galna och hoppa upp i sängen och började busa. På mig. Haha men vad ska man göra, de enda jag gjorde var att skratta haha. Tog nyss en lång och skön dusch. När mamma kommer hem så ska hon få hjälpa mig med den allra sista uppgiften för detta läsår. NIRR!
söt bild från förra året på mig, Ellen och Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0