Cashflow!

Jag kom på att jag bara har sagt massa negativt om killar på senaste tiden så jag måste ju bara ta tillbaks lite av de jag sagt och säga att det visst finns underbara, speciella och bra killar! ALLA killar är verkligen inte dåliga. Bara typ 80-90% haha... Men jag har tillexempel jättemånga killkompisar, typ likamycke som tjejkompisar, och dom är assköna och bra killar. Så nu har jag fått det sagt
Hur mår ni då?
Jag mår ju bättre och bättre så imorgon  blir det förhoppningsvis skola om allt inte bara skulle gå ner helt plötsligt men det är ju inte så stor chans. Imorrn får jag även min lön! Underbart med lite cash. Har ju hittat så sjukt mycket fina smycken och eftersom det var sååå länge sen jag köpte fina smycken så har jag bestämt mig för att unna mig själv lite smycken imorrn. Haha fast jag egentligen inte borde för jag har ju en hel del... men ringar, armband, ett eller annat halsband och earcuff är ett MÅSTE! Okej jag räknade nyss upp typ alla smycken men ändå ni fattar grejen. Jag är inte så sparsam av mig men jag köper faktiskt aldrig saker om jag tycker att det är för dyrt. Jag köper bara mycke saker men kan aaaldrig spara pengar länge. Det är ju bara 24 dagar kvar till min födelsedag nu (!) så då ska jag önska mig maaaassa fina saker! Älskar verkligen att fylla år. Det är så kul. Aja nu ska jag inte tråkigt ut er. Hare bra!
Naturlig och sjuk haha. Man ser inte alls bra på bilden men jag har iallafall klippt mig också. Hatar ju att klippa mig hos frisör för dom klipper aaalltid för mycket eller bara konstigt så jag gör det hellre hemma så de blir precis som jag vill ha det. Plus att man sparar så sjukt mycket pengar på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0