Sämsta bloggerskan

Ledsen alla för sämsta uppdateringen! Skäms lite men jag var i Hälsingland utan internet så det är faktiskt okej att skylla på de! Det här lovet har varit riktigt kul faktiskt! varit me många vänner och mycket skratt m.m. Kom precis hem från några härliga dagar i norra Sverige (tror jag) med bästavännen Julia. Vi tog massa bilder, åkte skidor, bastade m.m. Och kollade på film! samt grät. Haha kollade på Titanic för första gången... snacka om ångest efter haha. Julia har alla bilder på sin dator men så fort hon har skickat dom så kommer dom upp på bloggen! Nu ska jag gosa ner mig i soffan och kolla på en film. Hare bra!
skönaste kvällen hade så jävla kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0