delfiner och galen frukost

haha galet att jag fortf har en del lasare fast jag aldrig skriver.. har det iallafall helt underbart har i mexico, fast jag saknar alla vanner dar hemma. har precis atit buffee frukost  och igar simmade jag och syster med delfiner! helt underbart vackra och smarta djur blev helt kar haha! har sett en krokodil, typ en miljard leguaner och faktiskt inte en enda fagelspindel vilket var nagot jag var galet radd for att behova se eftersom att alla hade skramt upp mig med att det fanss sa sjukt mycket av dom har. haller faktiskt pa att ladda upp massa bilder fran simmandet med delfinerna och resten av resan vi haft har. Juste simon ar pavag hit ner! blev lite orolig eftersom att jag fick ett sms mitt pa morgonen om att de hade behovt nodlanda pa island eftersom att planet hade sjungt galet djupt i luften pa bara nagra sekunder. stackars liten! hoppas det gar bra! ska forsoka traffa honom iallafall en gang medans vi ar har! nu ska jag fortsatta ladda upp bilder sa vi hors! hare allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0