Lite nytt sådär!

Va tycker ni om nya header? Hiss eller diss? :)
09:39 går mitt och Julias tåg mot Södertälje. Så idag blir det jobb! känns lite surt eftersom att det är studiedag och allt vill ju inte precis jobba bort den men vi är smarta nog att åka såhär tidigt så har vi ändå hela dagen framför oss! Måste bara säga också att jag tycker lite synd om Chessy. Hon löper och Hampus är efter henne HELA TIDEN. Tragiskt. Har inte sovit mycke inatt av olika anledningar. Men men får väl gå och lägga mig tidigt ikväll istället eller nåt :) Sitter just nu och kollar på Jims värld så ska fortsätta med det! Slänger antagligen in nåt inlägg ikväll om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: elin

jättefint älskling<3

2011-02-07 @ 09:34:19
URL: http://elinwallons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0