Back on track!

Nu är bloggen fixad och tillbaka! Skrev nyss ett långt inlägg om massa olika saker som jag sen dumt nog råkade trycka bort... fml... men men! Hur har erat sommarlov varit? Mitt har varit superskönt men också väldigt segt. Har inte gjort så mycket känns det som. Men det är inget jag ångrar för nu har jag ju vilat ut mig ordentligt inför 9:an! Ska verkligen satsa i år! Aa, den har man ju aldrig hört förr... men nu ska jag faktiskt det. Vill kunna komma in på vilket gymnasium jag vill. Jag funderar på att göra den här bloggen lite mer till en fotoblogg. Har ju nyligen skaffat en ny superfräsch kamera som jag sliter med hälsan.
Det var allt för nu! skriver lite senare. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0