killar suger

ja ni ser rubriken. killar suger och de e så sant som de e sagt. finns nog inte en enda bra kille i hela världen. förutom hampus såklart!


älskar dig schväääämpiii!

igår fick jag julia hugo och simon gratis Pizza! en calzone, en fungi och en hawaii. fick också värsta salladen med räkor skinka avokado gurka och massa annat gott och bröd och vitlökssås. haha. vi fick dom genom att vi gick förbi en pizzeria vid kanske 9-halv 10 på kvällen och då frågade en kille där ifall vi va hungriga och då svarade vi ja. han frågade ifall vi ville ha pizza och då svarade julia på skämt aa om du bjuder ;) killen svarade snabbt självklart! ni får några som någon glömde att hämta. haha najs! sen skickade han med sallad och sånt haha! nu har jag och Julia precis kollat klart på shutter island. sjuuukt bra film! komplicerad, men grym! julia hade ju dock sett den två gånger innan så hon förklarade för mig när jag inte fattade. vid 6-7 bär det av till ellas place där jag och sju andra tjejer spendera kvällen med film, tacos och massa andra godsaker! kommer bli underbart! känner mig fortfarande inte helt frisk :/ hoppas att det går över snart! oj nu blev de långt här! ska se ifal jag kan uppdatera något ikväll annars hörs vi imorrn. ciao!


kommer snart bilder frå igår som jag och julia tog i en park innan summer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0