i hate mondays

haha nu gav en tjejkompis mig stränga order att blogga så det är väl bäst att man gör det. har dock inte så mycket att berätta.. är sjuk, stefan smittade mig -.- har 38.2 graders feber :( skoldagen har väl varit som vanligt, tråkig. måste bara tacka mina underbara bästavänner julia, ella, lydia och hugo. älskar er! chessy och hampus busar. som vanligt då. haha dom ser för roliga ut. på onsdag är det dans! jippi! längtar. idag blir det halv 8 hos mig och svenska new york fruar! lyckad kväll hoppas jag att det blir. nu vet jag inte vad jag ska skriva längre och jag känner att ifall jag skriver något mer så kommer det här inlägget bli sjukt tråkigt! så jag säger hej då nu!


haha älskar hugos min xD

Kommentarer
Postat av: elin

haha bra johanna :D <3

2010-09-20 @ 19:32:24
URL: http://essj.blogg.se/
Postat av: stefan

förlåt :( <3

2010-09-21 @ 12:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0