Home sweet home

Kom precis hem med Julia. vi har inte hunnit göra något speciellt. Vi snackade om att kanske sova över idag eftersom att vi ändå ska spendera våran dag imorgon tillsammans, har ju som sagt studiedag. Jag har på känn att min kod till mitt kort inte hinner komma tills imorgon så jag ska tigga lite pengar av mamma eller pappa. Har nämligen hittat en ursnygg tröja på cubus som jag är helt kär i men jag måste köpa den nu nu NU för den är på rea finns bara två exemplar kvar! dock finns det bara i XL och L, fanns en i M innan också men den var borta idag så det får nog bli L om tröjan inte finns i Kista för den var ändå snygg när den var stor. Oj, oj, oj va långt jag skrev nu om en tröja, haha! Ska bli riktigt skönt att sova ut imorgon. Nu ska jag och Julia nog fixa lite mellis kanske sätta på en film eller något :) ciao!


Ta hit värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0