herregud...

jag är galen... shoppade upp nästan alla mina pengar idag... här är de jag köpte


trosor, cubus
armband, cubus
body butter mango, the body shop
tights, cubus


halsband, gina tricot
linne, gina tricot
strumpor (barbamamma/pappa), H&M


linnen svart och vitt, H&M
lösnaglar, H&M
självhäftande bh, cubus (sjukt bra uppfinning!)
kajal och eyeliner, H&M

sen fick jag lite gratis prover från The body shop också. Men jag är faktiskt väldigt nöjd med vad jag har köpt :) har inte speciellt mycket att säga om dagen faktiskt det här var liksom höjdpunkten :)

Kommentarer
Postat av: anni sis

HAHAHHA JOHAAANNAAAAA sluta vara preciiiis som jag! OEKONOMISK!!!!!!!

2010-10-01 @ 11:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0