hemma från gotland!

tja alla glada! idag är jag hemma och sjuk -.- vilket betyder att jag inte kan jobba idag och tjäna ihop pengar och de betyder att therese måste göra det imorgon :) det var jätte kul på klassresan! trodde faktiskt inte att det skulle vara det :O vi bodde på en bondgårs i När som heter Gangvide. Jätte fin gård med massa djur bla hästar kaniner katter tuppar höns ankor m.m. jätte fina stugor bodde vi i . jag bodde med alma, katja, ella, julia och stina! vi hade jätte kul tillsammans! juste idag har jag varit hos tandläkaren också. har ÄNTLIGEN blivit av med min tandställning :D känns sjukt konstigt i munnen nu :O men men. nu ska jag kolla första avsnittet av true blood och kolla ifall de e nåt för mig :) vi hörs! puss!

bilder kommer sen! 

Kommentarer
Postat av: isssa :D <3

Krya på dig <3 :)

2010-09-06 @ 17:34:55
URL: http://tvlicous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0