HAHA

Jag, Axel, Gabriel och Julia sitter i bilen påväg hem från Gotland

Gabriel: oj någon har ringt och lämnat 6 meddelande på min mobil... den som ringer säger
inte ens nåt... men gud den ringer igen. svarar hallå? haaallååå? hallå?! de va ingen där :S

personen ringer fler gånger och gabriel trycker upptaget.

Johanna: nästa gång de ringer så får jag svara! :D
det ringer

Johanna: Hallååå? haaallåååå? svara då... *börjar låtsas gråta* lägger på.
alla skrattar.

Julia: nästa gång får jag svara så ska ja säga de som jag alltid säger som äger ut dom som busringer och inte säger något!

Johanna: haha ja den som ringer får ju skylla sig själv det blir ju skit dyrt!

Gabriel: vet någon vad det här är för nummer. 07********?

Axels mamma: men de e ju mitt nummer!

HAHA asg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0