bilder från spain

idag stannade jag hemma igen. kommer antagligen gå till skolan imorgon för jag känner mig bättre just nu iallafall men får ju se hur jag känner mig imorgon. jag har sett alla 6 avsnitt av true blood som jag har på min dator och herre va bra de e! man fastnar verkligen! tänkte att jag skulle ladda upp bilderna från gotland men jag glömde att ladda min kamera. chessy är VÄRLDENS jobbigaste hund just nu! får damp på henne! hon springer runt i hela huset och slänger runt en plast flaska som låter jätte mycket -.- jag ska snart anmäla mig till konfan men jag vill veta va alla andra ska gå på också så ska fråga runt lite :) jag lägger upp lite bilder från spanien nu och sen ska jag kolla på någon film :)


hahahaha



































kommer antagligen fler bilder sen


Kommentarer
Postat av: Julia Nilsson

Gud vad kul att du också älskar true blood!!! fina bilder! :D <3 saknar dig!

2010-09-07 @ 17:48:05
URL: http://julianilssons.blogg.se/
Postat av: dinsystersomocksåvarmedispanien

men okej var inte jag med i spanien eller..?

2010-09-10 @ 10:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0