Söndag = Söndags ångest

Igår var ju jag hos Elin och firade henne och Agnes. Det var jätte mysigt! Haha jag var helt sjukt trött så jag somnade i typ 20 minuter i slutet av kvällen x) Sen hämtade Anna och Therese mig och vi åkte hem och satt bara och snackade om allt möjligt till 2 på natten och sen åkte jag och Anna och hämtade Jenny. Jag säger bara haha. Nu ligger jag och kollar på något på tv.... Vet inte vad jag ska göra idag... ska nog bara ta det lugnt faktiskt. Är otroligt trött fortfarande. Ska nog försöka sova lite till. Ciao!


vet att ni har sett den många gånger men jag får inte nog! Love it!
ebba har fått mig att älska låten!
Gubben i lådan - Daniel Adams-Ray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0