Ledsen för så dålig upptadering!

Ja, ni ser ju rubriken. I fredags var jag på tjejmiddag hos Ebba. Det var super mysigt vi satt och snackade om allt möjligt! Igår var Arash, Emilia, jag, Ebba och Linnea här hemma och tog det bara lugnt. Och höll min syster sällskap :) Ebba sov kvar här :) Idag vet jag inte vad som händer. Madde vill träffa mig, Ebba ska jag typ träffa idag efter att hon har firat sin mormor och snackade med arash också om att vi skulle träffas -.- så jag har fullt upp idag! Men ikväll ska iallafall jag och Ebba kolla på skräckis! Ska kolla om någon mer vill kolla kan ju inte ha många eftersom att det är en vanlig måndag för mina föräldrar. Men nu ska jag käka lite frukost :)
hahahaha minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0