Jätte dålig på att blogga, jag vet!

Förlåt för att jag är så sjukt dålig på att blogga men jag har faktiskt en bra anledning! Har inte haft tid. Har bara pluggat hela veckan. Men idag gjorde jag mitt NO prov och det gick bra så nu ska jag börja blogga igen! :D imorgon ska jag på min gammel mormors begravning... sen ska jag sova hos ebba :) Idag var jag med Lydia och Issa. Vi hade väldigt tråkigt i början och issa hade sin kamera med sig så vi gick ut och fotade lite :) Haha det var mest flumm bilder men det var kul :) någon gång nästa vecka ska iallafall jag, Julia och Issa (säkert fler) Ha en riktig "photoshoot". Kommer bli skit kul :D Issa har ju nästan en sån kamera som jag ska köpa så det var spännande att se hur den fungerade och så :D Kollade på vampire diaries. Kunde dock inte kolla på hela eftersom att jag fastnade vid datorn i reklamen och glömde bort tiden men gash va bra det är! Haha såhär blir det ofta för mig fastnar direkt! Nu ska jag surfa vidare men vi hörs! Ciao!
haha jag och julia för ett tag sen x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0