ingen dans...

Blev tyvärr ingen dans idag :/ har skit ont i halsen och vill ju inte bli sjuk tills lovet så stannar hemma från dansen idag :) efter skolan gick jag och träffade Arash och Gabbe på ip. Haha Arash spelade fotboll och jag och Gabbe satt mest och pratade förutom när dom bytte lite ibland haha. Var hemma ungefär halv 5 så satt alltså en timme med dom. Haha har lovat Arash att visa honom mina "skills" inom fotbollen. Men bara honom eftersom att jag inte riktigt känner för att skämma ut mig inför halva sollentuna x) Lov snart! sköönt! bara två dagar! nu ska jag äta upp min mat. Kommer antagligen inte skriva mer ikväll men hörs annars imorgon!
haha brist på bilder!

Kommentarer
Postat av: Julia

hahahaha snygging! ;) kan du göra en header till mig någon gång igen? :)

2010-10-28 @ 09:52:01
Postat av: Julia

hahahaha snygging! ;) kan du göra en header till mig någon gång igen? :)

2010-10-28 @ 09:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0