Fredag och Lördag.

Ledsen för dålig uppdatering men jag har inte orkat sätta mig och skriva något inlägg. I fredags sov ju Lydia, Ella och Julia över här. Vi hade grymt mysigt och kollade på film och åt massa onyttigt haha! Vi såg Stomp the tard, Thirteen, Stag Night och halva bedtime stories. Haha Stag Night och Bedtime stories såg bara jag och Julia för Ella och Lydia somnade ;) sötnosar! Jag och Julia var vakna till ungefär klockan 6. Igår var jag och firade min kompis Wiliam :) Det var trevligt! Juste igår åkte jag, Julia, Therese och pappa och kollade på Oceans. Den nya filmen som tog ungefär 5 år att filma! Det var en dokumentär som jag egentligen inte alls tycker om men den var ändå sjukt bra! Jag och Julia sprang på toa mitt i filmen och missade tydligen de hemskaste! Ganska skönt ville ju inte sitte där och gråta! Haha. Idag har jag faktiskt inte gjort någonting förutom att plugga! Men nu ska jag gå och kolla film. Ciao!
Haha bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0