Dansen va lika rolig som vanligt!

Som jag alltid säger, ÄLSKAR ATT DANSA!! Satte mig bara för att kolla på Family guy lite snabbt sen ska jag duscha och sen blir det Välkommern åter. På lördag har vi öppet hus i skolan... wohoo... men det som är bra är att vi får ledigt på måndag! Plus att på öppet hus går man typ 2-3 timmar i skolan så det är skönt! Nu kom mamma precis med 7-pack med strumpor. Något jag verkligen behöver eftersom att min strumplåda är ganska tom. Har gjort en ny header nu ska försöka lägga in den.

Kommentarer
Postat av: Julia

desamma älskling. DU betyder allt!!!!! OMG OMG OMG OMG HÄLSINGLAAAAAAAAAAANDDDDDDDDDD! det behöver vi verkligen.

2010-10-21 @ 10:08:58
URL: http://julianilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0