10 things about me

nu kommer 10 saker om mig! Jag har nog skrivit de mesta redan men ändå :)


1. Livrädd för hajar! Har sen jag var liten trott att det finns hajar i Edsviken (okej jag vet att det inte finns men det känns som de)
2. Tycker att det är sjukt stor skillnad på Lasagnette och Lasagne. (Lasagnette är godare!)
3. Favorit rätt är oxfilé som jag har fått hemma hos Julia 2-3 gånger. Blir alltid så mätt så jag håller på att spy efter.
4. Har astma och har haft det länge.
5. Älskar djur
6. Har haft samma jävla rum hela livet håller på att bli galen!
7. Vill flytta hemifrån nu! (inte för att jag vill komma ifrån allt här vill bara ha något eget skulle kännas skönt)
8. Jag har nästan tappat hoppet på att det finns någon riktigt bra killa därute
9. Har någon tendens att bli sjuk. HELA TIDEN!
10. äger ungefär två par skor ett par är helt sönder i hälarna och ett par använder jag knappt

så! okej kanske inte så roligt fakta men ja har tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha gumman håller med dig om nian xD <33 Jag har nästan också tappat hoppet på att det finns någon kille där ute :( älskar dig gumman! <3333333333333

2010-10-05 @ 14:27:56
URL: http://ebbiiisen.blogg.se/
Postat av: patricia

glöm inte att du är en grymt snäll tjej :) <3

2010-10-05 @ 14:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0