svar från frågestunden!

Helena om FRÅGESTUND!:

skulle du vilja vara en kändbloggare?
som t.ex. paow.se?
isåfall varför?
pusssssssssssss<3333333333


svar:  haha ja det skulle jag vilja x) för dom (iallafall kenza) får hem massa grtis saker och tjänar pengar på bloggen o allt :O


Ebba om FRÅGESTUND!:

Hur kom du på att du ville blogga ?Älskar du mig ? :P <3<3<33<3<3<3<3<3<3<3


svar: jag vet inte kände bara att det skulle vara en kul grej :) klart ja gör älskling! ;)<3
 


E om FRÅGESTUND!:

haha visst är jag busig ? :D <3

okej en riktig fråga som jag lovade..
vem skulle du vara om du fick byta liv med någon en dag och varför?

Puss älskar dig johanna <33


svar: oj har faktiskt ingen aning :S haha du vet svaret på den andra frågan som du skrev förut så skriver inte upp den ;) älskar dig oxå stumpan!


Sofia om FRÅGESTUND!:

favoritaffär?
visst är jag bäst? :D
varför är du en korv? :)

love yoooou <3


svar: gina tricot, h&m. klart du e... efter mig ;) ja ve faktiskt inte mina föräldrar tyckte väl att ja skulle vara de :O´love you to!


agnes om FRÅGESTUND!:

när du får kille vill du ha ytligt eller seriöst förhållande? ;)
löwya <3


svar: seriöst förhållande :) love u to


elin om FRÅGESTUND!:

Älskar du mig? (a)
Läser du min blogg?
Hur många bästa vänner har du? och vilka?
KYSSSSSSS <33


svar: jadå de gör ja :) ibland :) jag har ganska många men min allra bästavän e julia :)


Lydia om FRÅGESTUND!:

JOOOOHANNNNAAAAAAAAA!
hmm, skoja bara men ush va svårt det var att komma på en fråga :o
Jo, nu har jag en som jag undrat väldigt länge..
varför är du så jävla fucking snäll hela tiden?
asså du kan typ inte vara taskig? :o ;)
Pöööss <3


svar: haha men gud de e ja väl inte? x) haha hur ska man svara på den frågan egentligen? x) ja föröker så gott ja kan ;)


Helena om FRÅGESTUND!:

läser du min blogg?:D
vilka ser du som dina närmsta vänner?
vem gillade du senast? eller gillar du någon just nu?
puss<33


svar: stalkar den ;) oj svår fråga :O det går nog inte att svara på ser många som nära vänner men allra allra närmast är väl typ du, Lydia, Ella Julia och Hugo och massa fler haha x) ja jag gillar en nu och de vet du mkt väl ;)


Ella  ([email protected]) om FRÅGESTUND!:

Din favorit hundras? ♥♥♥


svar: jag vet faktiskt inte :S men min syrra har börjat få mig att typ dö för border collie (som jag alltid har gillat men inte mer än någon annan)
 


Lisa om FRÅGESTUND!:

jag är cool, ellerhur?
jag älskar dej, vet du det?
mihihi, nej men hur många har du varit kär i ? :)
looove you


svar: du e coolast :O näe men ja har alltid anat :$ typ en :) love you to


kajsa:) om FRÅGESTUND!:

varför är du så jävla söt för?:)
vad kommer du och tönka på när du hör ordet fail (fråga mig inte hur jag kom på det)
och läser du min blogg?;)
älskar dig <33


svar: haha ja e inte söt ;) varför e du så söt? :O haha ja vete fan x) ja läste den innan du tog bort den :O älskar dig oxå!


Elin om FRÅGESTUND!:

Älskar du mig?
Bästa minnet från sommaren?
Puss på dig ;) <3<3<3


svar: klart ja gör :D oj ja vet inte alla minnen e ju härliga ;)


Julia om FRÅGESTUND!:

älskar du mig lika mycket som jag älskar dig? :D
varför är du så underbar?
varför låter du just MIG få följa med dig till spanien? ;)

i love u


svar: nej jag älskar dig mer :D ja e inte underbar, du e underbar ;) för att du e min bästavän o ja vill ha me dig :D love you to ;)


hoppas att ni blev nöjda med svaren :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Johanna när ska du lägga upp bilderna på du,jag och lydia?!!! Jag vill också lägga upp dem så snälla kan du publicera dem snart din lilla segapa? hahaha ;) älskar och saknar dej mestaste <3<3<3

2010-05-10 @ 13:31:25
URL: http://alltomjulias.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag vill verkligen lägga upp bilderna så nu gör jag såhär, jag tar din html kod och kopierar den så jag får bilderna. Hoppas det är okej, om inte så kan du bara ringa mig på bums och säga "Julia!!! Ta bort dem nu!!!" fattar du? ;) puss<3

2010-05-10 @ 13:56:25
URL: http://alltomjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0