solade med tjejerna idag

ja som rubriken säger så solade jag med Julia, Ella och Lydia hemma hos Ella idag :) det var grymt mysigt! haha köpte 2 glassar och en cola tjockis ^^  sitter just nu och kollar på ugly betty ett av mina favorit program :) sen är det desperate housewives (?) mitt absoluta favorit program ;) gud vad skönt väder det är! det är så sjukt varmt! imorgon blir det antagligen shorts eller något liknande ;) måste skynda tillbaks nu innan det börjar igen. juste måste bara säga att jag älskar Ryan Sheckler så sjuuuuuuukt mycket!
är han inte underbar?!

Kommentarer
Postat av: Jessica Nilsson

Jag har en kompis som är jättelik honom!! hihi ;D

2010-05-20 @ 00:27:40
URL: http://sprankme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0