reklam

nu är det reklam på filmen jag kollar på så tänkte passa på att skriva lite :) har blivit ganska många inlägg idag faktiskt. känns bra! juste måste berätta att jag äntligen har fått min allergi medicin! oh happy day! det är yttepytte små tabletter som jag ska svälja och det går jättebra plus att dom inte smakar något som mina förra gjorde (någon wannabee jordgubbssmak usch!) så det är perfekt! imorgon är det konsert så jag går bara två lektioner i skolan :) slöjd och NO. Sen ska jag och tjejerna hem till Ella och äta lunch och sen ska vi till fillan och öva lite, äta middag och sen är det konsert :) älskar faktiskt konserter! de e kul fast det blir oftast sjukt varmt -.- va ju flera som svimmade på julkonserten för att alla hade levande ljus så det blev typ ingen luft kvar :S lite läskigt men det gick ju bra sen :) nu ska jag kolla klart på filmen!


haha otroligt snygg bild på mig efter att jag hade badat i norrviken x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0