pool? Ja tack!

åhh jag vill så sjuuuuukt gärna ha en pool! jag har legat och solat nu (har faktiskt fått ganska mycket skillnad!:O)och när man ligger där och det är varmt så börjar man tänka så grymt mycket på pool! håller på att försöka förhandla mig till att vi ska skaffa det och det går varken bra eller dåligt, alla vill ju ha det förutom att det är så dyrt! men Anna kom med en idé att man kan tydligen lägga några plattor på taket som värmer upp poolen så slipper man betala massa pengar för att värma upp det för det är tydligen det dyraste. kom hem från Lydia vid 1. Igår låg vi och kollade på true blood men jag somnade för jag fattade ingenting x) men jag försökte faktiskt fatta en del och det gick bra och det verkar ganska bra :) idag är det dansuppvisning! ah! läskigt :S men det kommer säkert gå bra har tränat lite :) nu ska jag duscha, äta nåt och sen lägga in bilder från igår när jag, Julia, Lydia och Ella var på ängen och tog massa fina bilder :) 

 
åhh fatta vad skönt det skulle vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0