förlåt för att ja inte har skrivit förens nu

men jag har inte haft tillgång till datorn. tog precis ett långt och skönt bad, så långt så varmvattnet tog slut x) haha typiskt mig (a) idag var jag och ella hemma hos henne och pluggade. vi hittade ett nytt ställe att plugga på, på hennes köksgolv! haha konstigt? men det gick faktiskt ganska bra då :) vi var barnvakter åt hennes grannar också så vi fick pizza haha! vi var så sjukt trötta idag! tror aldrig att jag har varit så trött! vi hade en timme på oss att somna men jag somnar inte så fort så jag somnade typ 10 minuter innan vi va tvungna att vakna igen och hämta killarna. haha kunde knappt gå upp! sen kom vi på också att man tror verkligen att det ska vara hur varmt som helst eftersom att solen har lyst (?) några dagar och det faktiskt har varit sjukt varmt men sen kommer de dagar när det är svin kallt! som idag jag hade 4 tröjor och skin jacka, tights och mjukisbyxor och jag frös ändå! helt sjukt :S imorgon ska jag träffa basse med Hugo och kanske Ella :) ska bli kul eftersom att det var väldigt länge sen :) ska kolla klart på hollywood fruar nu!


finns det något sötare? JAA!


och här är han! Jaja ja vet therese de e din man bla bla bla. har bara en sak att säga. DREAM ON BIATCH HAN E MIN!

Kommentarer
Postat av: sofia

Nej det finns ingen sötare, justin bieber slår ALLA :D<3333

2010-05-10 @ 22:01:47
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/
Postat av: Julia

aha haha ja du har rätt jag kanske inte sa att jag hade kollat på bilderna XD sorry!<333

Jag tycker det finns många som är sötare än justin bieber.<3

2010-05-11 @ 10:06:42
URL: http://alltomjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0