närvös som f**!

Nu sitter jag hemma och gör ingenting :) faktiskt ganska skönt :) Jag sov ju hos Julia igår och vi hade jätte mysigt :) vi kollade på bruce den allsmäktige och melodifestlvalen eftersom att de va final (första gången för mig i år :O) men man måste ju kolla vem som vinner ;) idag har vi varit barnvakter åt hennes superduper coola och söta lillasyster Leona. Det var väldigt underhållande ;) Haha ungen är ju så söt hon har precis lärt sig att vinka så när vi matade henne så vinkade hon efter typ varannan tugga om inte mer x) sen var jag tvungen att åka hem för ja skulle städa. Och nu sitter jag här :) shiiiit! Jag är så sjukt närvös! har konsert på onsdag och jag ska sjunga solo och spela trummor! solot går bra förutom att jag ibland börjar för lågt så det blir jätte konstigt och på trummorna går de bra förutom att jag glider med foten på basen så jag tappar bprt mig ibland :S aja de e bara att öva öva och öva! Nu ska jag äta kalaspuffar! mums min o julias favorit (vi äter typ alltid de när vi e hemma hos någon och vi har de) x)


Julias lillasyster :)


haha min coola pappa när han int var helt nykter om man säger så...


Haha sandra, sofia och johanna på no:n :) gullungar!


Julia gullunge!

Kommentarer
Postat av: julia

Hihi vad mysigt vi hade när du sov hos mig :D älskar dej bebis<3

2010-03-14 @ 20:42:09
URL: http://alltomjulias.blogg.se/
Postat av: Johanna

hihi ja de va bajs mysigt :D haha de va kul när du trodde att ja sov fast ja inte gjorde de x)<33 älskar dig oxå hjärtat!

2010-03-14 @ 23:14:22
URL: http://johannnaholmbergs.blogg.se/
Postat av: julia

haha gumman nervös stavas med E inte Ä ;) <3

2010-03-18 @ 08:35:16
URL: http://alltomjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0