Hemma från Hugo

nu e jag hemma från hugo :) det var kul träffade jakob oxå som jag inte har träffat på...? Ja, hur länge kan de vara egentligen? :S länge iallafall. Var där med Jakob, Lydia, Julia och hugo. Hugo har varit i New York! avundsjuk! Men jag ska ju t spanien sen ;) Sitter nu snackar me Ozan på facebook :) trevligt att ha någon att prata me x) fast haha nu skulle han t centrum x) Anna och Therese skulle köpa Max idag och jag har aldrig ätit där så jag ville jätte gärna ha men sen när jag kom hem, tidigare än planerat pga de, så hade dom redan köpt för therese hade glömt att jag ville ha :( får väl äta nån sallad elr nåt x) imorrn e de sovmorgon! wohoo!
lisa bebis älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Lisa

joooooohanna älskar dig med ! <333333333333

men jag HATAR bilden -.-

2010-03-11 @ 23:28:02
URL: http://tungakungar.blogg.se/
Postat av: Johanna

nej den e skit gullig :D hihi!<333

2010-03-14 @ 23:15:36
URL: http://johannnaholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0