Helgen

Förlåt för att jag inte har uppdaterat på ett tag nu men har inte haft tillgång till dator. I fredags var det ju fest för helle. Vi kollade på filmen My sisters keeper (Allt för min syster) Det var jätte kul tills de blev ett litet bråk eller vad man ska säga. Men det är löst nu... tror ja... Haha nämen ja tror att de e löst :) På morgonen åkte jag, Julia och Jessica B hem till Julia. Vi gjorde våfflor (?) och hade mysigt :) Sen åkte jag och Julia hem till Agnes för vi skulle sova där. Vi hyrde två filmer; Van Helsing och Patrick 1,5. Haha båda två e fett roliga! Fast Van Helsing ska typ inte vara de x) Haha aja iallafall så va de jätte mysigt :) sen idag så har jag typ inte gjort nånting :) Nu ska jag typ äta lunch.

skulle egentligen publiceras i söndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0