kan inte fatta att gör de här...

men här kommer videon...
OBS mitt skratt låter heeeeelt sjukt för jag har så grymt ont i halsen och har fått värsta hostan och jag har mycket mer att skylla på ;)

det här är helt sjukt och inte likt mig hahahaaha kanske är för att jag inte har gråtit på länge så fick ut allt eller nåt x)



haha nu kom den ändå den är ju så sjukt rolig! Nu har jag precis lugnat mig från mitt gråtanfall och frågar therese om lite papper och så säger jag " jag är jätte blöööööt! " och så börjar jag gråta igen och sen fattar jag hur kul det verkligen är så jag börjar garva! hahahahaha värsta femåringen med humörsvägningar xD

Kommentarer
Postat av: KAROLINA

DU ÄR SÅ SÖT!

och jag fick dagens skratt ;)

2010-06-02 @ 19:19:58
URL: http://karolinamaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0