johannas älskling gästbloggar!

HEJSAN :)
Nu tycker jag att johanna uppdaterar väldigt dåligt, någon som håller med?
Så tänkte hoppa in och skriva lite om va johanna har gjort det senaste dygnet:
Igår kväll sov vi och lite andra brudar hos ella, men det hoppas jag att ni vet.. annars är hon riktigt dålig :O
Aja, det var väldigt trevligt och vi pratade om massa intressanta saker :) Ella, sarah och johanna boman skulle till bomans landställe så vid 11 drog johanna till julia och umgicks med hennes bästavän en stund :)
efter ett tag så kom hennes andra bästavän också dit (alltså jag :D) och då åt vi lite pancakes och degade i julias säng med johannas och julias mini pc-datorer. Riktigt söta är dom!
Julia skulle åka lite senare och handla tillsammans med hennes mamma så vi fick skjuts hem till johanna. Vi satte oss direkt vid datan IGEN och johanna började installera sitt Photo shop som hon fick när hon fyllde år. Johanna är ju inte så smart, som alla säkert vet så det gick väl sådär men hon fick igång det iallafall ;) Hihi johanna, du får vara hur osmart som helst, jag kommer älska dig hur länge och hur mycket du vill iaf!

Nu ska jag gå och leta upp johanna, hon försvann ngnstans..
men puss puss!
/Lydia

en väldigt vacker bild på lilla jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0