förlåt för grymt dålig uppdartering

sitter just nu och kollar på svampbob. haha geek i know men de äger! haha! igår var jag ocg grillade med adam, ted, patricia, emilia, lisa, amanda A, simon S, simon W, Hugo, basse och mackan. tror att de va alla :) det var sådär, de va mysigt och så men jag badade och det blev skiiiit kallt för jag badade med kläderna för jag hader inte planerat att bada. aja iförregår var jag med Ella Julia och Lydia. Vi hade det mysigt och jag Julia och Lydia gjorde våfflor för ella åkte till veterinären med stella för hon hade ont i bakbenet :/ hoppas det gick bra! aja nu ska jag messa Julia och Ella och kolla ifall dom vill dra och bada med mig nånstans :) skulle frågat lydia också men hon är på arholma så hon kan inte :( åh nu ringde ella mig och vi bestämde att hon ska köpa picnik och sen ska vi dra t badberget och bada och äta och så :D najs! aja nu ska jag äta frukost :)


stackars lilla stella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0