svavelsö

nu har jag vaknat. jag har Julia på höger sida om mig och penny vid fötterna. igår kom ju jag hem från svavelsö. vi hade det jätte mysigt där! vi åkte båt och efter båten med en sån där liten ganska bred bräda. skiiiiiiit kul!jag fick styra båten också som också var jätte kul! sen sov vi i en liten stuga som var någon sekund från vattnet! super mysigt! på kvällen (torsdag kväll) började vi kolla på luftslottet som sprängdes fast jag och ella orkade inte kolla mer så vi gick och la oss. igår när ja och Julia kom hem så åkte vi till bryggan för att bada och ha kul med massa kompisar! när vi kom hem bäddade vi och började sen kolla på paranormal activitys! haha fast jag var super trött så jag höll på att somna hela tiden x) men vi bestämde oss för att stoppa och kolla vidare någon annan dag. på måndag åker jag Julia och Lydia ut till Lydias landställe på arholma! ska bli jätte mysigt! nu ska jag vara lite social med Julia som har vaknat. bilder från svavelsö kommer senare! puss!


har inget med inlägget att göra men tkr att det är en sjukt fin bild på Therese, Sonia och Penny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0