hemma nu!

hej alla sköna hönor! nu är jag hemma från arholma! det var jättemysigt där vi badade i det kalla havet och solade massor vi blev jätte bruna! vi kollade på sex and the city, dear john och i love you philip morris. har precis snackat med helle. hon ska komma hit och träffa chessy och sen ska vi typ gå och bada :) har saknat min skitunge! i helgen åker jag till hälsingland. kommer bli konstigt att vara där utan att ha farmor och farfar i huset... chessy har blivit stoooor! :O eller det känns som det iallafalla! hon är jätte söt! hon sprang och halkade och såg ut som bambi för hennes ben spretade åt alla håll! xD aja nu ska jag ta en glass, det är ju faktiskt sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0