Vill ha!

Jag hatar, H-A-T-A-R, verkligen paint! åhh! typ alla har photoshop så kommer jag med min urusla paint o ska försöka göra snygga headers! Jag får panik! Måste köpa photoshop någon gång! Jag vill verkligen oxå lära mig att åka snowboard! jag har försökt några gånger och det funkar men jag vågar aldrig riktigt åka, glider mest ner för backen. inte okej! jag vill verkligen kunna för ja, jag börjar tröttna liiiiiite på skidor. det är liksom för lätt... aja får väl ta mig till väsjöbacken någon dag och försöka lite. senast jag försökte var typ julafton för några år sedan och då ramlade jag och stukade handleden så jag hann inte se kalle anka x) haha aja idag var jag och Julia hemma hos mig och kollade på Stan Helsing. haha sjuk film x) blondinen e skönast ;) de va mysigt :) nu ska stora syster ha datorn -.- C'ya!

  
ska jag ha den här som header? :S


Kommentarer
Postat av: Agnes

kolla din hotmail, jag skickade den som jag gjorde dit - men du behöver ju inte ha den. visste inte om du hade fått den... <3

2010-01-17 @ 21:06:30
URL: http://agnesklapp.blogg.se/
Postat av: sys

nee den du har nu e bättre sis. jag kan göra en snygg till dig om du mailar över lite pics

2010-01-18 @ 00:24:13
URL: http://enmindre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0