TT = Typ Tisdag

Shoo bloggen! Idag är det Tisdag. Just nu sitter jag och kollar på Bygglov. Eller Haha kollar och kollar, Jag sitter vid datorn framför Bygglov. Väntar på att Jag ska bli (en) stjärna ska börja :) Har faktiskt velat se de ett bra tag men har inte vetat när det går och så men nu fick jag reda på det :) så de e tummen upp! Idag efter skolan var jag, Julia och Lydia hemma hos mig efter skolan. Haha när vi åkte hem till mig så tänkte vi att när vi kom hem så kunde vi dricka varm oboy med vispgrädde. dessvärre så visste jag inte om vi fortfarande bara hade en liter mjölk kvar eller ingen. och jag trodde inte att vi hade någon grädde. så vi tänkte köpa mjölk och grädde på vägen hem men sen hittade inte Julia sin plånbok så vi fick skita i det. så vi gick hem och hoppades på att vi skulle ha mjölk. och gissa vad! De hade vi! plus grädde! så det blev lyckat :) Lagade faktiskt mat till hela familjen idag *Stolt*! Haha näe men alla som jag har sagt de till idag har bah: Du?... Laga mat?.... Du driver elr hur? XD Ja bah: Ehm... Nej? :S Haha! Nu ska jag surfa lite innan programmet börjar.


sjukt fin bild på Julia!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0